dinsdag 18 mei 2010

Op droeve toon (26)

- Dag Duifje.
- Dag Bennemans, wat zijn de mensen in het Derp snel!!!
- Sommigen hebben er een flink tempo in zitten, ja. Dokter Smits is er zo één.
- Geweldige vent.
- Ik zei je al een paar jaar geleden: ik heb een vreselijk goede huisarts.
- Vanochtend vroeg kwam er al een bloedprikster langs en om twee uur kwam die aardige oncologische wijkverpleegkundige langs voor een oriënterend gesprekje. Morgen komt er iemand langs om me te helpen met wassen en zo. Morgen belt ook dokter Smits voor de uitslag van mijn bloedonderzoek.
- Ik hoop dat er bijvoorbeeld te weinig vitamine B12 in je lichaam zit. Of te weinig ijzer of fosfor enzovoorts. Dingen die je gemakkelijk kunt aanvullen.
- Dat hoop ik ook. Ik zou zo graag weer een beetje mobiel willen zijn, de trap kunnen af- en oplopen, boodschappen met je willen doen, een terrasje willen pikken samen met jou en daar een kopje koffie nemen met een appelgebakje met slagroom!
- De leuke dingen van het leven doen. En lekker samen zijn, dat is het belangrijkste. Ik ga straks eten maken, nu doe ik een stukje van John Plummer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten