maandag 3 mei 2010

Op droeve toon (14)

- Dag Duifje, hahaha!
- Dag Benneman, ja, dat was iets om te onthouden!
- Een werkman!
- Een hahahahaha!
- Een amateur-werkman. Iemand die via de woningbouwvereniging komt om de geiser te keuren. Die man doet dat gewoonlijk in vijf minuten, dan is ie klaar. Maar deze jongen had een keuken vol kraanleertjes enzovoorts. Toen moest hij naar zijn auto omdat hij iets niet bij zich had. Hij was een half uurtje weg, dus ik ging eens op de parkeerplaats kijken. Daar zat hij achter zijn stuur. Hij deed zijn auto aan, toen ik eraan kwam, en hij deed zijn auto weer uit. Zo, zegt hij, terwijl hij monter uitstapt, en hij laat een tubetje lijm of vet zien. Dat moest ik even zien te halen! Ik heb gelijk ook even gezorgd voor een nieuw kraanmontuurtje!
- Het leek me ook geen vrolijke jongen, Bennemans.
- Nee, vrolijk was hij niet. Een hardwerkende jongeman. Weet je wat? Ik doe een stukje Bach vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten