zaterdag 1 mei 2010

Bericht van Duifje (4)


Een paar weken terug maakte Bennemans me attent op een stukje van Karin Spaink waarin ze heel enthousiast schreef over haar Canta.
Zelf rijd ik in een Smart for two, een prima wagentje, maar zo'n Canta biedt wel veel voordelen.
Dat je er geen rijbewijs voor hoeft te hebben is voor mij niet zo belangrijk, maar wel dat je ermee in voetgangersgebied mag komen en omdat wij, zeg maar, toch enigszins gekreukt zijn, al is dat de ene dag wat meer dan de andere, kan dat buitengewoon handig zijn. Nou ja, je kunt er niet mee de autoweg op maar dat was toch al geen hobby van me en voor ritjes hier in de buurt is het een prima karretje.

1 opmerking:

  1. Natuurlijk schrijft Karin positief over haar Canta, op face boek zijn zij en ik ook vrienden, helaas is zij nog geen lid van de cantaclub

    BeantwoordenVerwijderen