donderdag 10 juni 2010

Shakespeare

Vanavond was een bijzondere avond, voor Alice en voor mij. Niet alleen doordat de christelijke politiek eindelijk de doodssteek heeft gekregen. Wij waren zeer verguld met het afscheid van J.P. Balkenende. Hij zal nog wel ergens een baantje vinden, niet als vuilnisopruimer, vrees ik.
Alice slaapt nu, godzijdank, ik hoop dat ze haar poep ophoudt. En anders houdt ze het maar niet op, dan maak ik haar morgenochtend schoon.
Nu wil ik iets zeggen over vriendschap.
Ik wil alle mensen op Facebook zeer bedanken voor hun reacties. Die reacties kwamen wel door mijn berichten, maar Alice heeft al jullie reacties ook gelezen. Ze is daar zeer dankbaar voor.
Onze zeer speciale dankbaarheid gaat uit naar deze paar personen. Mensen die we via het internet zijn komen kennen.
In willekeurige volgorde.
1. Fokke.
2. Berend.
3. Wouter.
Ik wist het al, maar wie een vriend zou zoeken, die moet Wouter zoeken. Het is echt waar, een moordgozer. Hij kwam vanavond langs om DVD’s te brengen van Shakespeare-voorstellingen.
Toen hij het via de gmail voorstelde, kreeg ik de tranen in mijn ogen. Alice ook.
Het is vriendschap, die je vooruitbrengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten