zaterdag 5 juni 2010

Op droeve toon (32)

- Dag Duifje.
- Dag Bennemans, we hebben nooit meer een inhoudelijke discussie, vind je ook niet?
- Dat komt, geloof ik, omdat we het overal over eens zijn. Rutte is een lul. Cohen is ook een slappe zakkenwasser. Dan houden we Femke over, waar we dan op moeten gaan stemmen.
- Balkenende is ook een ongelooflijke lul de behanger.
- Balkenende is ook een ongelooflijke lul de behanger.
- En Wilders.
- Een quantité négligeable. Godzijdank.
- We hebben het voornamelijk over mijn misselijkheid, mijn kleine eetlust en zo.
- Ik vond een jaar geleden die Pechtold nog aardig.
- Toen ging hij nog aardig tekeer tegen Mussert, pardon Wilders. Dat was wel aardig om te zien op Politiek 24, ja.
- Maar ik hoor ook van hem niet waar de schuld ligt van de crisis. Bij de banken. Pak die banken aan. Pak de bankbestuurders aan. Laat ze bloeden. Voor mijn part: gooi ze in de gevangenis. Onteigen wat ze hebben.
- Zo’n Zalm ook. Die zegt: het zou wel eens kunnen zijn dat die 30 miljard niet terugkomt bij de staat. Dan moet de staat zeggen: oké, hier komen wij. Kom op met je geld! Alles! Inleveren! Klanten van de ING of de ABN-Amro: parkeer jullie geld elders, vandaag nog. Wij nemen die banken over.
- Je bent wel erg streng, Bennemans.
- Dieven moet je toch pakken? Ja, toch? Ik heb een mooi stukje van Thomas Tallis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten