zondag 18 april 2010

Op droeve toon (1)

- Dag Duifje.
- Dag Bennemans.
- Ik ben er.
- Je bent er eindelijk.
- Je moet niet vergeten Els en Tom en Ricardo en Inge te bedanken.
- Dat schrijf ik dan even op: bedankt, Els, Inge, Tom en Ricardo! Waarvoor eigenlijk?
- Die hebben me geholpen met inpakken, verhuizen en in het algemeen vriendelijk zijn.
- Dan gaan we van start met onze Op droeve toon-serie. De mooiste versie van het mooiste stuk van Bach: de Goldberg Variaties.
- Dat uitpakken en zo komt later wel. Eerst luisteren.

2 opmerkingen:

  1. Oh maar dat is toch een heel blije, gelukkige gebeurtenis, thuiskomen, samen wonen. Ik wens jullie veel plezante, warme dagen samen.
    Geen droeve toon voor jullie maar een jubelend blij stukje muziek is hier aan de orde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een blijde gebeurtenis inderdaad, Josiane. Dank voor je goede wensen.
    Met dat Op Droeve Toon bedoelen wij mineurmuziek, omdat wij dat alletwee de mooiste muziek vinden, beter dan majeurmuzak in elk geval.
    Duifje zegt net: ‘Ik vond vroeger de toonladders in mineur al mooier.’ Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

    BeantwoordenVerwijderen