vrijdag 26 november 2010

Panda’s

Ik had een paar maanden geleden een stukje over tijgers. Daar hebben al meer dan 10.000 mensen naar gekeken. Ik uit hier mijn dankbaarheid. Dank u. Het was een slecht stukje, maar dat weet je pas later.
Het had wel wat uitgebreider kunnen zijn, vind ik nu. Ik vind die hele ophef over bloggers die hun toevlucht zouden zoeken in Twitter dan ook onzin. Op Twitter maken ze reclame voor hun blogs. Ik maak reclame voor mijn blogs op Facebook, en als u zich wilt abonneren, dan kan dat: u RSS’t zich gewoon op mijn blogs en oké.
Panda’s.
Met de Brinkmannetjes gaat het niet zo goed. Ze hebben allebei vreemde voornamen: Elco en Hero. Daar kunnen ze natuurlijk zelf niets aan doen, dat is een kwestie van hmm ouderschapsparticipatie. Hero, dat kleine boefje van de PVV, blijkt dit jaar al acht verkeersovertredingen te hebben begaan, zoals hij ruiterlijk erkende, en in 2001 bleek hij (toen was hij nog van de Hermandad) enzovoorts. Hij doet nu justitie, dus: succes, Hero!
Elco. Nog zo’n dommerd. Heeft u hem ooit een auto zien besturen? Of een trein zien instappen? Als u daar een foto van heeft, graag! Dan publiceer ik hem, met uitvoerige excuses, dat spreekt vanzelf.
Over de panda’s een volgende keer, misschien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten